lördag 20 februari 2016

365 dagar, Dag 19 Spinna, tankar, marknadsföring

Dag 19 Spinna, tankar och marknadsföring.

Idag blev en dag med att låta spinnrockens takt sakta ta mig in i meditationens lugn och låta tankarna få sakta glida förbi som en film och samtidigt ta fram pausknappen när det dyker upp något som är viktigt att låta tankens värld få undersöka mer.

Det dök upp en viktig tanke som jag lät trycka med pausknappen  och fokuserade min hjärna på att jobba extra; Vart skall mitt hantverk synas, säljas, finnas?!

Detta med marknadsföring och försäljning är en fråga som får min hjärna att tänka extra mycket. För jag vill att det ska bli bra, kul och Fröken Tant!

Så jag börjar med närområdet och göra det större och större. Ett råd som står i en bok som jag nyligen  (äntligen ) läst ut; Rich Dad, Poor Dad av Robert Kaysaki.
Riktigt bra, intressant och inspirerande bok!
Tillbaka till spinnandet/spånaden!

Hade bra!

1 kommentar:

  1. Jag har bara provat nålbindning lite och ser fram emot när du skriver mer. Nu har jag nominerat dig till The liebster Award 2016, hoppas du vill vara med :) http://homeriver.se/2016/06/26/mitt-bidrag-till-the-liebster-award-2016/

    SvaraRadera