måndag 2 januari 2012

Needle bindning, naalbindning or nålbindning!

Hej alla!
Nu börjar det finnas länkar, filmer och kurser i nålbindning. Nu även en ny blogg ^^
Jag heter Mia, crystal foxia, som håller i sidan och har ett stort intresse för denna handarbete. Från och till finns det även kurser jag håller, lägger upp nyheter!

Glädjen för mig med nålbindning är att gå ute en kall vinterdag och känna pirret och glädjen av att bära mina egna handgjorda nålbundna vantar och mössa. En annan glädje som sitter djupt inom mig är att se hur andra medmänniskor skiner upp när de får handarbeta och nu med denna blogg kunna ge till Er alla mina kunskaper om ämnet så att ni kan skapa era stunder och skina! Samt låta denna blogg kunna bli en central informationsplats för alla, tillsammans med andras verk och kunskaper.

Vilket leder mig till syftet med denna blogg. Syftet är att kunna öka kunskaper till intresserade genom att det skall finnas tillgång till länkar, filmer, littearturtips och allt vad som behövs inom nålbindning! Och målet är att vara aktiv i den mån som finns och uppdatera, minst någon gång i månaden. Har ni någon film ni vill dela med Er eller mönster eller någon anekdot om temat nålbindning, skicka ett mail eller skriv kommentarer!

For translating in English, brb, or try google translate until I have found someone who can write it more properly then me ^^ or are You the one Im searching for who can translate, please send a mail ^^ or write a comment!

1 kommentar: