torsdag 7 augusti 2014

Affischen finns här och där!

Hej alla festivalnyfikna!

Nu börjar hela Sverige blomma upp med att affischen dyker upp både här och där. Så skoj!

Foto på affischen i Visby, Gotland.






















Brevåg, utanför Östersund
















Hjälp oss gärna att nå ut till alla små byar och deras samlingsplatser. Vi vill också gärna trängas med storstads-affischerna. För nyfikna nålbindare finns överallt!

Nu fungerar även hemsidan så hoppa in där och ladda ner affischen, skriv ut å sätt upp. Vem vet, ni kan bli ett gäng som drar till Jämtland för äventyr!
www.nålbindningsfestivalen.se

Vi ses på festivalen och kom ihåg att om 6 dagar går penga-insamlingen för musik slut!
Gå in på www.fundsurf.com >klicka på Explore > leta efter Nålbindningsfestival 2014, Östersund
Alla bidrag är välkommen och är det svårt att få till rent tekniskt så fråga en vän eller släkt hur det går till.
Tack alla som hjälper till!

1 kommentar:

  1. OJ! Jag höll på att missa nålbindningsfestivalen! Har inte sett info om den förrän här om dagen när Gamla Tingshusets nyhetsbrev kom ut. Nu har jag tittat i den här bloggen och inser än mer vad jag har missat sista åren. Jag är nybörjare och har bara gjort några vantar än så länge, men hade gärna sällskapat. Jag kan i varje fall komma på festivalen en del så jag har lite att ta igen :)

    SvaraRadera