onsdag 9 juli 2014

Film tips å ingen nålbindning!

Hej alla läsare!

Tills för någon månad sedan jobbade jag, under vårsäsongen, på en handelsträdgård här i Jämtland. Under denna härliga tid så satt jag och nålband på bla. bussen till jobbet.

Under dessa resor så åkte även några av mina kollegor och vi hamnade i att prata om både det ena efter det andra och jämt filmer. Ni förstår läsare, jag gillar att se på filmer och nålbinda. Hur som helst, här kommer en rolig incident som hände:

En av dagarna vi jobbade så berättar en av arbetskollegorna att det finns en jättebra film som jag absolut måste se, men ingen nålbindning. Jag log och sa tack för tipset samt berättade att det brukar gå bra att se och nålbinda samtidigt. Min kollega poängterade att nålbindningen måste vila. För det är så mycket som händer, smådetaljer som jag måste komma ihåg så ingen nålbindning!. Bara för att förtydliga det hela så skrev hon filmtiteln "Cloud Atlas" och just: INGEN NÅLBINDNING!

Här ser ni bildbevis på det hela!
Tack Silje för tipset och japp, jag lovar att se just denna film utan att nålbinda!
Någon som hänger med just på denna film och ingen nålbindning?


Hade bäst alla nålbindare!
P.s. vi ses på Nålbindingsfestivalen i Östersund, 15-17 augusti 2014! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar